♥ Sommarkläder

Nu har jag suttit och beställt lite nya sommarkläder : ) Längtar såå efter sommaren nu när både jul och nyår har vart, nu är vi på rätt sida och de blir bara ljusare och ljusare ute för varje dag som går : )

Hitta en jätte fin vit kjol, tänk bruna ben och en snygg vit kjol till de och ett par fina sommarskor med klack, åh vad jag längtar :P Så hitta jag en ny fin bikini och en sarong man kan knyta runt höften när man går till stranden en varm och solig sommardag : ) Så det beställde jag med :P Allt gick på 650 kr, rätt billigt faktiskt, trodde de skulle kosta mer :S Men de gör inte mig något :D





Så blev det : ) Visst ser de härligt ut med sommar och de blå vattnet bakom på bilden i mitten : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0