♥ Sjukskriven

Idag blev man hemma från jobbet i alla fall. Ringde samordningen (dom som fixar personal om någon är sjuk) så sa jag att jag hade fått feber och hade ont i halsen, men eftersom klockan var så mycket när jag ringde så kunde jag ändå jobba idag, men bara dom skaffa in någon tills imån.
Efter en stund ringde samordningen tillbaka och sa att hon fixat in en tills idag med och att hon nu sjukskriver mig några dagar, så får jag ringa tillbaka och säga till när jag orkar jobba igen.
Så idag har jag legat i soffan och myst med vovven framför Tvn och kollat på alla möjliga program. Får ta de lugnt imån med å se om febern gått bort eller inte :P

Idag kom min sängkappa och överkasst jag beställde :D Men när jag öppna paketet blev jag jätte besviken, överkasstet var hur litet som helst :( Så får skicka tillbaka se och beställa ett större, men färgen var jätte fin :D
Pappa satte även upp mig ljussperal idag med 16-17 värmeljuskoppar : ) Den blev jätte fin på väggen : )

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljus-spiral med värmeljus, dangerous!.. Men snyggt är det :D

2009-02-02 @ 15:10:33

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0