♥ Shopping

Hej allesammans : )
Idag var jag hos tandläkaren eftersom jag har så ont i mina visdomständer som börjar komma fram : / Fick lite bedövning så att värken skulle försvinna och så fick jag köpa en gel jag ska kleta på några ggr m dagen, hjälper inte den gelen så får jag komma tillbaka, så ska dom ta bort lite utav tandköttet :S

Runt 12.00 åkte jag och Emelie till Uddevalla till Torp för att shoppa lite : ) Jag som bara planerat att köpa ett par jeans kom hem med så mycket annat men inga jeans, bra Sandra :P hehe
Hitta en jätte fin stickad tröja på Bikbok för 300 kr och en jätte söt bebisrosa kort tröja som slutar nedanför brösten, så var det en luva på : ) När jag provat den och den passa så ser jag att de är en barnstorlek på den :P haha.. strl. 170 barn :P haha, är man liten då eller om man får på sig barnkläder och är 20 år? :P hehe. Hitta även en ljussperal, alltså en sån där rund sak som har massa ljuskoppar som man kan sätta på väggen :P hitta en sån i den storleken jag ville ha, så köpte den för 400 kr :P hmm, köpte allt något mer, så ca 1000 kr försvann idag igen :P Så nu blir de att leva snålt en månad. :P

Mitt nya överkasst har kommit nu med, så ska åka och hämta ut paketet i kiosken i morgon : ) Så ska jag ta en bild så ni får se hur de blev med överkastet och ljussperalen : )

Puss puss, hörs kanske senare : )



Hitta några gammla bilder så tänkte jämföra hur man har
förändrats på 6 månader :P
Det uppe till vänster är i höstas någon gång, aug. tror jag, och nästan är i sep.
och de längst ner är nu i Jan. :P så blivit en del nytt :D

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0