♥ S ö n d a g

Hej hej : )
Hur mår ni? Idag har jag bara vart hemma och gjort såna saker man bara tänker på men aldrig orkar :P Har rensat och sorterat ur massa saker ur garderober, det blev två påsar med kläder som ska slängas eller ges bort till behövande. : )
När jag städade hitta jag en väska jag köpt i Varberg för något år sedan, den ska jag självklart börja använda igen : ) Har helt glömt bort den :P När jag ställde väskan på golvet såg det ut som att Uno var på väg att kliva i den, så satte han i väskan, där satt han jätte snällt och bara kolla runt : )



Har även passat på att tagit lite nya bilder idag som kanske kommer användas på den nya designen : ) Vi får la se.. hehe.. Annars har de bara vart en slapp dag : )
Tappade även min första singa idag utav hårförlängningen, tror det är den slingan som har vart spännd, har dragit lite i hårbotten men nu när den trilla av så sluta de, så kanske satt lite för hårt eller något :P men men har ju 199 slingor kvar så jag överlever nog :D

Pusspuss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0