♥ S ö n d a g

God morgon : ) I natt har jag sovit jätte skönt, ställde klockan på 10.15 fast tänkte att jag vaknar nog innan dess ändå, icke :P stensov när klockan ringde och jag orka inte ta mig upp ur sängen då heller :P hehe..
Nu har jag precis sminkat mig och fixat ordning håret, blev en hästsvans idag eftersom man ska jobba, får inte ha uppsläppt håret då : / Men de är bara bra, rätt äckligt annars :P
Så nu sitter man nästan och väntar på att åka och jobba, fast har verkligen inte  lust idag : / men får tänka att efter idag är de bara jobb som assistent kvar i morgon sen är jag ledig två dagar, ska bli underbart skönt : )

Har inte så mycket mer att skriva nu, fårse om jag uppdaterar ikväll när jag kommit hem : )
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Denise

Satsa på ett bra balsam, jag använder Paul Mitchells superstrong conditioner och den är verkligen oslagbar. Många balsam gör håret flygigt och om man köper något som ska motverka detta är det lätt att det tynger istället så att det blir svårare att få volym så det tar ett tag innan man hittar rätt :) Tror att det kan hjälpa, mitt hår blir bara flygigt och risigt i topparna när jag borstar det dagen efter att jag har sovit på det, men om jag har tvättat det på morgonen blir det bara finare om jag borstar i det under dagen :) puss

2009-01-11 @ 15:51:42
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0