♥ Pink

Blir ni också torra om händerna och får sprickor den här årstiden? :S Det är något jag verkligen inte tycker om.

Jag brukar använda Natusan 24 hour moisture hand cream. Den är verkligen hur bra som helst, och luktar gott gör den med : ) Händerna blir som "nya" när man använt den : ) Så den rekomenderar jag för er med torra händer : )



Idag har man hunnit med att både ha en sovmorgon och vart och tränat : ) och ändå har jag en stund kvar
 hemma innan jobbet. Känns konstigt att detta är min sista vecka som personlig assistent :S Kommer
ju bara jobba om de är någon som är sjuk : / men men.. I morgon ska jag hem till en ny brukare och hälsa på,
syrrans kompis Angela jobbar hos den brukaren och hon trivs jätte bra, så kan ju hoppas att jag också gör de : )
Nu ska jag gå ner och äta något innan jobbet. tar och lägger in ett till Inredningstips lite senare. Kommentera vad ni tycker om tipsen, om dom är något att ha eller inte? : )

Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0