♥ M å n d a g

Hej hej : ) Idag åkte jag till frisören för att hon skulle kolla hur hårförlängningen såg ut och det såg hur bra ut som helst : ) Så antagligen sköter jag de bra :D haha..
När jag kom hem så tog jag en promenad med hundarna, så åkte Johanna förbi med bilen. När jag kom in igen ringde jag till henne så kom hon över på kaffe : ) Riktigt trevligt att sitta och prata om allt mellan himel och jord : ) Så nu ska vi börja umgås mer sa vi : )
Senare på eftermiddagen åkte jag och Emelie och träna 1 timme : ) Riktigt mycket folk idag med. Märkte att de är måånga man aldrig sett innan och ändå bor man i samma stad :P

Nu ikväll ska jag bara ta de lugnt, kolla lite på Tv å så : ) Ska se om jag kan lägga in ett makeup tips eller inredningstips. : ) Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0