♥ M å n d a g..

God morgon allesammans : )
I natt jag har äntligen lyckats sova riktigt skönt, vaknade vid 09.30 och kände mig helt utvilad, hur skönt som helst : ) Idag ska jag åka till Borås, hem till morbror och Gittan och så kanske man får träffa Andreas (kusinen) för andra gången i sitt liv :P kan ju hoppas på de bästa : )
Det är riktigt kallt ute idag -15,5 grader var det när jag vakna, men vid 08.00 hade det visst vart -17 grader :S usch, hatar när man fryser.. :P

Eftersom jag ska till Borås idag så blir det nog inte så många inlägg, skriver antagligen något i kväll när jag kommit hem : )




Tröja: Gina Tricot
Linne: Gina Tricot
Kjol: Veromoda
Strumpbyxor: H&M
Benvärmare: minns inte


Kommentarer
Postat av: Denise

Fin kjol, var det länge sen du köpte den? Har letat efter en ljus jeanskjol som jag tänkte trasha till lite ;)

Självklart kan jag göra en design till dig om du vill, du får fundera ut hur du vill att den ska se ut :) Sorry att det tar ett tag innan jag svarar, jag är sämst på att svarapå kommentarer :( :P puss

2009-01-05 @ 12:55:06
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0