♥ L ö r d a g

Hej hej : )
I morses när jag vakna visste jag inte vad det ar för dag, fick ligga och tänka efter en stund, fick för mig att de var Tisdag och jag skulle jobba på Källstorp, men sen kom jag på att de va lördag och jag var ledig, så då var de bara att dra täcket upp till öronen och somna om igen : )
Vid 11 åkte jag och träna en sväng, känns skönt att ha kommit igång igen : ) Tycker man blir mycket piggare under dagen när man tränar : )
När jag kom hem från gymmet så tog jag en härlig skogspromenad med hundarna i de fina vädret : ) Riktigt skönt att gå i skogen när de är helt tyst och solen skiner och luften är helt kall : ) Bästa som finns :P
Träffade Emelie en stund nu på eftermiddagen/ kvällen, riktigt trevligt att båda var lediga på samma helg :P inte ofta sånt händer. :P

I morgon ska jag försöka ta lite nya bilder : ) Var ett tag sen nu :P

Pusspuss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0