♥ Inredning, kul att läsa om?

Har så fruktansvärt lite att skriva om på bloggen nu för tiden, och jag antar att de inte är så roligt för er heller att bara sitta och läsa de jag har gjort eller ska göra om dagarna :P Jag hade inte tyckt de va så kul iaf. :P
Så nu funderar jag på att börja skriva och ge tips angående Inredning, tror de ni skulle vara en kul grej att läsa om? Jag har alltid velat bli Inredningsargetekt (stavning) men de har vart såå höga poäng att komma in på skolan och kunna läsa till de, men nu har jag ju chansen att kunna skriva och ge tips till er istället : )

Skriv en kommentar om ni tycker att detta är en bra idé, att ge tips angående färgval, möbler, hur man kan få de mysigare i ett rum m.m.. : )



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inredning är ju alltid kul att läsa om :)



Jag har också haft planer på att läsa till inredningsarkitekt, men det är ju skyhöga intag, så svårt. Jag har iaf tappat peppen lite, men nu har jag hittat en kurs, som (det bästa av allt nästan) är webbaserad, alltså på distans. Jag har hört otroligt mkt gott om kursen, och man blir dessutom certifierad inredare då man är klar..



http://www.inredningsskolan.se/inredningsskolan.htm



checka in hemsidan vettja, tycker att inslagen i skolan lät riktigt bra!

2009-01-12 @ 19:22:31
Postat av: Sandra

Skriv om inredning de är kul att läsa om =)

2009-01-12 @ 21:16:04
URL: http://sandrakantosalmi.blogg.se/
Postat av: Anonym:

Varför har du lagt in en egen kommentar på ditt egna blogg inlägg?? hmm weird..

2009-01-17 @ 14:24:57

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0