♥ S ö n d a g

Idag när jag jobba kom Florentina och hjälpte till istället för Richard, gud vad den tjejen är go asså, älskar hennes brytning på Norska :D Hon berätta att hon fått anställning genom ett privatföretag som assistent och dom verka behöva en del folk, lätt att jag ska ringa till dom :D Man tjänar mycket bättre i ett privatföretag än genom komunnen : )
Nu var den sista dagen som personlig assistent över, så nu är jag bara timvikarie, känns helt okej faktiskt nu när jobbet är över :P

Efter jobbet åkte jag och hämta syster på hennes jobb så åkte vi hem, det blev bara en snabbis hemma, upp och byta om till träningskläder och åka och hämta upp Emelie så åkte vi till gymmet 1 timme : ) Shiit va folk de va när vi kom :O aldrig sett så mkt där :P Har fått för mig att de är Måndag idag :P men sen kom jag på att de är barngympan varje söndag som gjort att de var så mycket folk på Friskis idag :P hehe, smart man kan vara ibland ; )

Här är en bild på min syster och mig, lika som bär va? :D haha




Pusspuss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0