♥ Animals

Nu har jag suttit och blivit irriterad utav en fluga en stund som flyger precis framför ögonen på mig och den ger sig inte heller :P Lyckades fånga den i handen, men hade inte sammvete nog att slå ihjäl den, man vet ju inte om de är en fluga som fått vårkänslor lite för tidigt eller om de är någon som överlevt vintern. : ) Så den får väl irritera mig en stund till :P hehe..
Skrev ju förut att jag skulle städa och göra massa saker så jag slapp göra de nästa vecka :P haha, tror ni jag gjort något? :P Icke, hehe.. den lusten bara försvann så de blev en Tv kväll i kväll igen :P Rätt skönt de med, känner mig jätte trött, kanske bara för att jag var vaken till 01.45 för att jag chatta med en viss person :P hehe :D och så skulle jag upp vid 7 men de var de värt ; )

Tänkte att jag skulle lägga in bilderna på skorna jag tog för ett tag sen, men mobilen vill verkligen inte funka, så får väl ta med kameran till affären å ta kort med den ist så ni kan få se dom : ) Tror jag ska köpa ett utav paren till sommaren : )


Får väl visa mina älsklingspojkar : ) Uno till vänster och Wille till höger : ) Finns inga bättre killar än dom, alltid glada och pussiga : ) Båda är mina, men Wille drar sig mer till mamma och Uno drar sig till mig : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0