♥ F r e d a g..

Hej på er : )
Idag blev det ett sent första inlägg, har inte riktigt haft tid att sätta mig vid datorn :P Men nu så : ) Idag har jag jobbat igen på Källstorp (boendet), fast när jag kom dit i morses vid 06.30 så såg jag inte mitt namn på tavlan, så började fundera om jag verkligen skulle vara där eller inte :S
När jag stod där och fundera kom Ulrik, så frågade jag han vilken sida jag skulle vara på, Norr eller Söder, då säger han att dom måste ha faxat in om fel dag, eftersom dom var fullstyrka.
Men jag stanna kvar ändå och jobba mina 8 timmar, så ringde jag Bemanningen (arbetsgivaren) och verkligen kolla om de var jag som hade gjort fel eller inte, men de stod hos dom med att jag skulle jobba 2/1 på vån. 4 mellan 06.30-14.30. :P men men, så kande gå ibland : )

När jag kom hem så åkte jag och pappa hem till hans arbetskompis med min dator, för han verkar vara värsta datasnillet, så han skulle ta sig en titt på den och se vad som är felet. Så skulle han även hjälpa mig att fixa ner Photoshop på svenska, tror de var det nyaste photoshop : ) Då ska jag sätta mig och se om jag kan fixa designer till bloggen : )
Efter vi åkt ifrån honom så åkte jag och sola, såå skönt och de bästa är att jag börjar bli brun : ) Så nu ska den tråkiga vinterbleka hyn bort och dit med en brunbränd sommarhy ; )

Eftersom min dator är hemma hos pappas arbetskompis så sitter jag vid den andra datorn, och just nu har jag inga bilder på den här, men lovar att fixa de inom kort ; )

Vi hörs senare, puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0