♥ F r e d a g

Hej på er : )
Skönt med Fredag idag : ) Känns som de va länge sen jag va ledig på en fredag, så de har vart lite extra skönt idag : ) Vid 10.30 körde jag mamma till jobbet så åkte jag och hämta upp Sarah på vägen hem så åkte vi hem till mig. Lite över 11 kom Johanna förbi också så drack vi lite kaffe och tjöta en hel del, blev även några cigg också eftersom alla tre röker :P
Runt halv 1 åkte Johanna igen, hon skulle till Vänersborg och göra något :P Men jag å Sarah fortsatte snacka massa skit :D hehe..
När jag skulle hämta mamma från jobbet passa jag på att släppa av Sarah i stan när jag ändå åkte förbi. Så nu om en stund så ska jag hem till henne å Tobbe och hitta på något : )

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället :P Kanske lägger in något tips sen om de inte blir allt för sent. :P
Förlåt för att jag inte la in något tips igår, men hade ingen fantasi, allt stod bara still, så får hoppas på att de går bättre idag : )
Hörs lite senare.. Puss puss





Kommentarer
Postat av: Henrik

Om du vill ha ett tips i photoshop :)

För att inte få de kantigheterna på bilden. andvänd något som kallas för "ludd" när du klipper ut bilderna sådär.

Men fin bild annars :)

2009-01-24 @ 11:19:21

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0