♥ F r e d a g

God morgon : )
I natt har jag sovit hur bra som helst, tror de beror på att jag träna igår : ) Sover mycket bättre när jag tränat. :P Idag är det "äntligen" fredag tänker nog många, men dum som jag är har jag tackat ja till jobb från 08.00-20.00, så hela min fredag får jag tillbringa på jobbet. Men men, de är bra med pengar iaf : )

Ringde ju till Facket igår som jag berätta om, och dom sa att jag skulle prata med min chef, så jag ringde upp chefen förut och sa att enligt Lag så får hon inte varsla och jag bara får 2 veckors uppsägningstid utan de ska vara 1 månad. Då viste hon inte riktigt vad hon skulle säga, utan va tvungen att ringa tillbaka lite senare.
När hon ringde tillbaka sa hon "Jag viste inte att du va anställd si och så, så du kan glömma de jag sa om varsel, du har kvar din tjänst till sista februari som det står på alla papper." Har cheferna bra koll på sina anställda nu för tiden eller? :S Knappast!
Så ska få vara tillgänglig dom sista veckorna utav min anställning, de betyder att jag kanske jobbar eller så går jag hemma med batalt, och dom dagarna kan jag jobba för bemanningen så får man massor uav pengar som man kan köpa saker till lägenheten med : )

Oj vad mycket text det blev :P Hoppas jag inte trötta ut er allt för mycket :P Jag lägger in ett tipp Inredningstips åt er eftersom ni stod ut med allt detta ; )
Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0