♥ F r e d a g

God morgon : )
Gud vilket skönt väder det är ute idag, gick ut med hundarna på en morgonpromenad runt 08.45, all is som legat på vägarna har nu nästan smällt bort helt, så nu kan man ta sig framåt igen :P Fick såna vårkänslor när jag var ute, solen började ta sig upp på himlen och fåglarna kvittra + att det var riktigt skönt i luften ca +4 grader : )
Idag ska man jobba igen, precis som vanligt, känns inte som man gör något annat nu för tiden :S

Igår ringde jag till Nattchefen på Humlan och kolla om de fanns någon möjlighet att få jobb på natten i sommar igen, och det var det :D Så hon sa faktiskt genom telefonen att jag är lovad en heltid i sommar : ) Eftersom jag är utbildad Undersköterska och var där i sommras, så jag vet hur allt går till : )
Fick även veta igår att jag bara kommer jobba som Personlig assistent februari ut, för sen kommer min brukares första assistent tillbaka så då får jag kicken. Men men, tjänar bättre som timanställd än att ha en 50% tjänst, konstigt nog :P

Nu ska jag upp och duscha håret för första gången :P ska bli spännande å känna hur de känns :D
Ha en bra dag.. Puss puss


Kommentarer
Postat av: u

ha! fick allt in bild på dig i min blogg :P

2009-01-10 @ 22:01:52
URL: http://metrobloggen.se/uke

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0