♥ 1 Januari..

God fortsättning som man säger : )
Hoppas ni hade en trevlig Nyårsafton, det hade jag iaf : ) Lite släktingar från Borås kom och firade med oss, riktigt trevligt. Åkte hem till Emelie på förmiddagen och sa grattis till hennes mamma, sen vid 17.15 kom morbror å Gittan från Borås, då blev det en välkommsdrink och massa prat. Sen satte vi oss till bords, då blev det en förrätt och lite vin, sen kom varmrätten som var en potatisgratäng och kött och till sist var det efterrätt, kan lova att man var hur mätt som helst efteråt :P
När vi hade ätit satt vi och prata en massa, kolla på alla fyrverkerier som sköt utanför och sen var tolvslaget, då blev det champang, efteråt blanda dom mer drinkar och satt och prata, jag drack typ ingenting eftersom jag inte viste om jag skulle upp och jobba idag, men de slapp jag : )

Snart ska jag och brorsan fixa ordning min dator så att jag har ikonerna synliga på skrivbordet och att den inte ska vara så seg att hålla på med.

Lägger upp bättre bilder sen ; )

Vi hörs senare, puss puss


Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe snygg outfit, är det samma spetströja som jag har? Hett hett ;)

Ang. hårförlängningen så beror det helt på hur man sköter det och vad man har för hårkvalité själv, mitt hår är väldigt tunt och jag har smala fina strån och det gör så att det lätt tovar sig, men har man ett tungt hår med lite tjockare strån så ligger det bättre på plats och då behöver det inte alls bli mycket tovor. Men ibland kommer det in kunder som har hårförlängning och misskött det, då är det bara en enda stor tova i hela nacken och man får sitta i flera timmar och reda ut det =/ Men ett bra balsam är verkligen ett måste! :) Och det är alltid snyggt så länge man sköter det och lägger ner tid på det, det ser däremot inte speciellt bra ut om man bara tvättar det och inte gör ngt med det, det kräver lite jobb :)

Du måste lägga ut bilder sen när du har håret i :)

2009-01-01 @ 20:59:46
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0