♥ Waah!

Fredagen den 13:e

Undra hur dom flesta fått sina körkort igentligen? :O Jag och Sarah åkte och handla lite dricka å gott gott som vi skulle ha till filmen vi skulle kolla på nu ikväll, när vi var på väg hem till Sarah & Tobbe så är de först en Saab som nästan kör in i baken på mig :O men han som körde Saaben blev lika rädd som jag, så han bromsa rätt bra som tur var, sen kom de en skåpbil och kör hur nära som helst, och det är ju ändå halt eftersom de är -13 grader ute, så jag bromsa till lite så att han skulle fatta att hålla avstånd, då börjar idioten blinka med helljuset och grejor :S Tycker ni jag gjorde rätt att trycka till på bromsen en snabbis?

Nu ska jag kolla klart på Let´s Dance och greja lite vid datorn innan jag måste sova, eftersom jag ska upp och jobba i morgon på min 20 årsdag :( Men men, vad gör man :P

Ni får sova så gott : )
Puss puss



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0