♥ Uppe med tuppen

Hej på er :P
Antar att de inte är så många vakna än, klockan är ju inte direkt mycket. :P
Inatt har jag knappt kunnit sova alls, har kännt mig instängd på något sätt och mått illa, men tror jag lyckades somna till en liten stund iaf men vid 03.00 gick de inte längre. Undra om man har både förkylning och magsjuka? :S Usch, jobbigt är det iaf kan jag lova.
Har gått ner till soffan och lagt mig nu, lyckades få i mig en halv knäckebrödsskiva iaf och lite vatten, hoppas man kan få behålla det.
Nu ska jag kolla på nyhetsmorgon som precis började så har man något att roa sig med i mörkret.

Uppdaterar senare igen : )
Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0