♥ T o r s d a g

Hej hej bloggen : )
Idag har jag mått lite sisodär, vaknade med värsta huvudvärken, så efter jag ätit frukost och vart ute med hundarna gick jag och la mig, somnade 1 timme, men när jag vaknade så mådde jag fortfarande konstigt. Eftersom Sarah, Johanna och Emlie skulle komma på kaffe vid 13.30 så var jag tvungen att ta mig upp och ta en lång varm dusch, då mådde jag lite bättre faktiskt : )

Så idag har vi 4:a druckit kaffe/ the och pratat en massa :P Vid 17.30 åkte vi hem till Micke (Johannas pojkvän) så drack vi kaffe där igen :P Runt 19.00 åkte vi hem till mig så jag kunde hämta bilen, så åkte vi hem till Sarah en stund, men då började jag må dåligt igen, så stannade bara 20 min, sen åkte jag hem igen, så har halvsovit framför Tvn nu i nån timme, funderar på att lägga mig och sova snart faktiskt, så idag blir de inga fler inlägg, tyvärr : (
Får gottgöra er i morgon istället när jag kommit hem från jobbet : )
Hade så bra, sov gott sen : )
Puss puss





Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0