♥ T i s d a g

Hej bloggen : )
Idag är det verkligen inte min tur dag. I förmiddags så åkte jag på ansiktsmassage. Jag parkerade i ett parkeringshus i Centrum, gick och betalade biljett och satte den i framrutan. När jag kom tillbaka för att åka och hämta Sarah så sitter det en P-bot på vindrutan, faan va sur jag blev!! Som tur var så var det bara på 300 kr, då visade sig att jag hade kommit några minuter försent efter biljetten gick ut och såklart så har de gått en Lapp-Lisa just där dom minutrarna :@ Åh! blir så sur.. men men, bara att betala och se glad ut, så får jag försöka komma i tid nästa gång eller betala 1 kr extra :P hehe..


Åh surt!!!

Resten utav dagen var jag med Sarah, drack kaffe som vanligt :P Åkte ut till Överby en sväng, så köpte sötisen en present till mig, de blev ett armband. : ) När jag öppna asken armbandet låg i blev jag hur glad som helst :D Har haft ett likadant för 2 år sedan fast lite smalare, så gick de sönder och blev as ledsen då, eftersom de va köpt i Norge, men nu fick jag ett nytt :D Tack både sötis Sarah & Tobbe : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0