♥ S ö n d a g

Idag har jag inte gjort något speciellt egentligen, åkte ut till Överby en snabbis och kolla på ett par jeans so jag funderar på att köpa som man kan tracha lite : )
Annars har jag bara suttit och försökt få ihop ett klipp med bilder å musik som ska visa "mitt liv" genom åren :P Så nu försöker jag ladd upp de på Youtube men de vill tydligen inte funka, tänkte visa de för er, får testa igen senare : )

Vad har du gjort idag? Vad brukar du göra på söndagar som är roligt?
Söndagar är så tråkiga, finns inget att gör : / man sitter bar och väntar på att gå och sova så att en ny arbetsvecka börjar :P hehe..

Nu ska jag kolla lite på Beck som gårpå Tv.. Lägger upp klippet sen om de funkar : )
Puss puss



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0