♥ S ö n d a g

Hej sötisar : )
Idag när jag vaknade, de första jag gjorde var att känna efter om jag hade huvudvärk, men de hade jag inte :D wiie..
Jag & Johanna hade bestämt att vi skulle ta bilder på förmiddagen innan jag började jobba, och så blev det : ) Runt 12 kom Johanna hit, vi satte på lite kaffe och sen börja vi fota : ) Blev en kaffe och cigg paus efter ett antal bilder :P Sen fortsatte vi : ) Shiit va fort minnet blev fullt i kameran :P Får hoppas att det blivit några snygga bilder iaf : ) hehe

Vid 14.30 åkte jag hem till den tanten jag skulle vara Ledsagare åt, alltså att man följer med som stöd : ) När jag kom upp till hennes lägenhet, de första hon sa var "Samordningen sa inte att en docka skulle komma : )" Naaw, va sööt du är! : ) 
När vi kommit hem igen så var klockan 19.00 så sa hon "sätt du dig en stund så tjänar du mer pengar ; )" haha :D De hade hon ju rätt i, så satt å prata 30 min : ) Så på Tisdag ska jag kanske följa med henne till Frisören, så ska vi ta en kaffe på stan med : ) Kan bli mysigt..
Puss puss


Lekte lite med photoshop innan, hehe, bilden blev såhär, utan fantasi
och trött så får de bli enkla saker som går fort att göra :P
Suddig, jag vet :P hehe

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0