♥ O n s d a g

Hej sötisar : )
Idag har det inte vart mycket bloggande från min sida :P Precis samma som dom senaste 2 dagarna. Men men, så kan de vara :P hehe
Idag har jag för ovanlighetens skull varit med Sarah, suttit och tjötat som vanligt, när vi skulle fixa kaffe så var såklart de slut efter allt kaffe drickande dom senaste dagarna :P så de va bara att åka till affären och handla, så satt Jonas i kassan :D länge sen man såg han nu : )
När kaffet var klart och allt var frid och fröjd så satte vi oss och läste varsin Hänt Extra tidning :P Måste ju ha lite koll på kändisarna :D hehe

Vi tog oss även en långpromenad med hundarna runt golfbanan uppe i skogen, shiit va dom sprang : ) Såå söta! <3
När vi kommit hem igen så ringde jag till syrran och kolla hur det gick med brödet hon skulle baka idag, så sa hon att första plåten skulle vara klar om 30 min, så jag och Sarah fick komma bort och äta nybakat bröd, mums, finns inget godare tror jag : ) Sen åkte vi hem till Sarah en stund och tjöta om precis allt.
Och nu är jag hemma igen och är super trött, funderar nästan på att sova snart :P Dum som man är så tar man ingen direkt sovmorgon fast man är ledig och ska vila upp sig, nej nej upp med tuppen och fullt ös hela dagen som vanligt :P
Nu ska jag iaf ladda ner lite nya penslar till photoshop, så kanske man kan göra några skojsiga bilder och visa : )
Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0