♥ No, no, no..

Hej igen sötisar : )
När jag kom hem i morses så var jag ändå rätt pigg, så satte mig och åt frukost och läste tidningen, hann även prata lite med mamma, men sen kände jag att de va sängen som kallade :P Vaknade runt 14.20, kände att jag lätt skulle kunna sova några timmar till, men ville ändå komma upp å ha lite "dag" innan sängen igen :P

Så idag har jag bara vart hemma å tagit de lugnt, kollat en hel del på Tv. Lss ringde förut igen och sa att jag börjar jobba 07.00 i morgon hos samma brukare som jag va hos i natt :S Kommer vara helt död känner jag. Ska stänga av telefonen på fredag så jag kan få vara lite ledig nu när man har jobbat 40 timmar på 4 dagar. :P

Får uppdatera i morgon igen, ska antagligen snart sova så jag orkar med i morgon :P

Sov så gott.. Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0