♥ Myskväll

Ikväll har jag bara degat i soffan framför Tvn : )
Är det någon utav er som följer Victoria Silvstedt, My perfect life?  Isf vad tycker ni om de programmet och om henne? :P
Jag tycker hon verkar löjlig som säger att hon "glömt" hur man pratar svenska :P Men ändå är man så dum att man sitter och kollar på de :P haha..

Satt och kollade på sommarskor förut : ) Hitta massa fina skor, men inga jag kan ha som passar in i mitt liv :P
Tycker de är lite jobbigt, när man väl hittar ett par jätte snygga skor så tänker man "Hmm, när kan jag ha dom här skorna?" Så blir de att man inte köper dom iaf :P

Nu ska jag gå och lägga mig, men ge ett makeup tips innan jag ska sova : ) Länge sen nu : )
Tycker ni att mina tips är bra eller är det helt ointressant att läsa? Skriv en kommentar : )
Puss puss


Hitta en gammal bild på Mig och Emelie i Göteborg när vi var
där med skolan : ) Vet inte om ni sett Emelie någon
gång? Men nu får ni se henne : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0