♥ M å n d a g

Hej sötisar : )
Idag jobbade jag första gången ensam hos min nya brukare, har ju bara gått brevid och kollat innan, var jätte nervös eftersom det är så mycket vård hos henne. Så i natt har man inte sovit många timmar, sista gången jag kolla på klockan var 01.10 och ja skulle gå upp 04.45 så jag skulle hinna ta mig genom hela stan och en bit utanför med buss. Men dagen gick bra : ) Så är lite stolt :D haha.
När jag var och jobbade hos min brukare ringer Bemanningen (mitt andra jobb) och frågar om jag kan jobba på Humlansäldreboende från 17-20.30, och jag slutade vid 15 hos brukaren, men jag tackade ja så det var bara att åka hem, byta kläder, fläta håret och dra iväg till ästa jobb :P Så samanlagt har jag jobbat 11,5 timmar idag :P
Har i stort sätt nyss kommit hem från jobbet, så nu ska jag försöka vända på dygnet eftersom jag ska jobba natt i morgon :P Men gjorde ju det i sommras så de ska nog gå bra : )

Det var lite om min dag : ) Hur har din dag varit?

Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0