♥ M å n d a g

God kväll sötnosar : )
Idag har jag inte haft tid att blogga som ni kanske sett :P Inte hänt så mycket från igår.. hehe. Sarah och Johanna kom förbi en sväng förut, drack massa kaffe å tjöta i över 3,5 timme :P Typiskt tjejer ; D hehe..

Jag skrev ju igår att jag skulle börja med min pulverdiet idag igen, men kände verkligen ingen motivation till det : ( Blir lite besviken på mig själv faktiskt, men ska försöka ta mig ner ett antal kg ändå på något sätt :D Man går ju inte direkt ner i vikt utav att träna, men man får ju grymt mycket snyggare kropp iaf : ) Så får nog bli att köpa nytt gymkort och komma igång med träningen igen : ) Har inte funits någon tid till träning nu de sista, bara vart jobb : ( Rätt trist!

I morgon blir det Ansiktsmassage i 1 timme : ) Ska bli så skönt! Tänkte börja med det nån gång i månaden nu : ) Kul att lägga pengarna på vettiga saker än bara strunt man blir trött på :P

Nu ska Sebbe hjälpa mig lite med bloggen, snäll som han är :D Så får vi se om ni märker någon skillnad sen ; )
Uppdaterar om en stund igen : )
Pusspuss




Kommentarer
Postat av: yvette

ser ingen skillnad

2009-02-17 @ 13:27:36
URL: http://yvettekarlsson.bogg.se

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0