♥ Löning :D

Hej igen sötnosar : )
Åh, vad roligt det var att öppna lönekuveret idag, blev en glad överaskning : ) (säger inga belopp) Johanna och Emelie kom förbi en stund på lite kaffe, sen på eftermiddage åkte jag hem till Emelie, då blev de mer kaffe sen åkte vi ut till Överby så hitta jag en fin Skinjacka som jag la undan tills i morgon : ) så ska åka ut innan jobbet och köpa den. Så träffa vi även Sebbe på Teknikmagasinet tror jag affären heter :P (sorry sebbe(a) ) hehe. Så vi gick in å prata lite med honom : )
Sen åkte vi hem till Emelie å kolla på Sveriges värsta bilförare :P Skoja med Kattis, Emelies mamma å sa att vi skulle ställa upp nästa säsong :P hehe..


Undanlagd tills imån : )


Jag och Emelie bestämde även att vi ska åka till Ullared i veckan, för er som inte vet vad det är, så är det en jätte stor klädaffär med as snygga kläder för hur billigt som helst som ligger i Varberg : ) Ska bli spännande å köra genom Göteborg för första gången då med : )





Nu ska jag kolla lite på Fyxfällan, så får vi se om jag kanske uppdaterar en gång till innan jag lägger mig : )
Puss puss

Kommentarer
Postat av: hej du

Gekås heter det, + att det inte säljer bara kläder uten alltiallo affär... Sen har de inte skitsnygga kläder där jämt...

2009-02-26 @ 23:00:37

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0