♥ L ö r d a g

Hej hej : )
Igår var jag ju som sagt hos Sarah och Tobbe på tjejkväll, eller tjejkväll å tjejkväll, myskväll skulle jag nog mer kalla det :P Egentligen skulle Emelie komma förbi efter hon slutat jobba, men hon kom aldrig, för hon var trött. så det blev bara vi iaf. : ) Vi försökte göra några videoupdate som vi tänkte lägga in, men dom blev väldigt mörka, men filmade tobbe utan att han vet om det, så får lägga in den sen : ) Så får ni se lite iaf.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, kom hem vid 13.30 från Sarah då la jag mig framför Tvn och kolla på massa repriser som man inte sett.
Ska kanske träffa Johanna senare ikväll en stund, så får vi se vad man kan hitta på.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta men lägger in videoklippet på Tobbe senare : )
Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0