♥ Första videoklippet

Hej hej : )
Idag har jag och Sarah gjort våra första videoklipp på oss själva, så nu får ni se hur jag ser ut och låter i verkligheten eller vad man ska kalla de :P hehe. Det var riktigt kul att filma faktiskt, så det blir det nog mer utav : ) Så här blev det iaf : ) Nu ska jag snart hem till Sarah tänkte jag, så det blir kanske mer uppdatering ikväll, annars i morgon när jag kommer hem. Det hörs ganska dåligt föresten vad jag svarar när Sarah frågar hur jag fick ut mitt vin, men jag svarar iaf att jag fyller 20 nästa lördag ; )
Kommentera om ni tycker att jag ska fortsätta med videoupdates eller inte : )
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Henrik

Otur ja :D

Men otroligt sötis du är på filmen =)

2009-02-11 @ 17:59:58

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0