♥ F r e d a g

Hej på er sötnosar
Idag har jag jobbat igen, efter att ha vart ledig i nästan 1 vecka :P Samordningen ringde till jobbet idag och fråga om jag kunde vara ledsagare åt en gammal dam på Söndag, hon skulle tydligen på något möte mellan 15.00-19.30, visst kan jag det :P Kul att testa något nytt med : )

I morgon ska jag och Johanna fota lite, eftersom jag ska få en ny bloggdesign, så måste jag ha "speciella" foton eftersom designen ska se ut på ett speciellt sätt : ) Ska bli jätte kul, speciellt när vi ska använda Johannas systemkamera för 12.000 kr :O Då borde bilderna bli grymt bra : )
Så ni får nöja er med gammla bilder tills dom nya är tagna ; )

Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0