♥ Ett snabbt inlägg..

Hej sömntutor ; )
Åh vad skönt! Nu är de bara 2 timmar kvar tills jag får åka hem till mina goa säng och sova lite jag också : ) Men är förvänadsvärt pigg faktiskt :P Bara gäspat 3 ggr under hela natten, ändå sov jag bara 1 timme innan jag började vid 19.30 igår kväll :P

Undra om de spökar i detta huset, eller om de är jag som hört konstiga saker under natten? :S Lät som att någon ropade, så trodde det var brukaren som ropa till, så gick och kolla efter, men hon sov jätte djupt :S

Deras matsvin (marsvin) som jag kallar dom :P har hållt på en hel del i natt med, gnagt på burgallret och fört massa oljud ifrån sig :P

Nu ska jag kolla igenom medicinpärmen och se vilka mediciner som ska ges nu på morgonen så man har lite koll iaf : ) Och så får jag ta och skriva lite i Dagboken som dagpresonalen kan läsa när dom kommer : ) Så vet dom hur natten varit. : )
Jag uppdaterar senare idag när jag vaknat någon gång på eftermiddagen kan jag tänka mig :P
Ni får ha en bra dag i skolan eller på jobbet sen när ni vaknar om nån timme :D
Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0