♥ M å n d a g

Hej sötnosarna : )
Då var det måndag igen och nu är även lovet slut här i stan, de märker man när man är i Centrum, helt folktomt :P Fast de är rätt skönt de med när man är ledig på vardagarna å ska ut å göra något : )
Idag har det vart jätte skönt väder ute +3 grader och sol : ) Fått riktiga vårkänslor när man hörde hur snön smälte bort och de droppa vatten från taken : )

Idag har jag gått hemma å tjänat pengar :P rätt lyxigt : ) Åkte och hämtade Sarah i förmiddags när jag kört mamma till jobbet. Så kom Johanna förbi en sväng på lite kaffe med : ) Vi tre har blivit kaffekärringar på vardagarna :D haha..
Fick även några utav bilderna jag och Johanna tog igår : ) Ska lägga upp dom i ett annat inlägg senare ; ) Så ni får se hur duktig hon är : )
Har ni vart små slöa i kroppen idag? Nästan alla man träffat idag har sagt att dom vart det, kanske beror på vårsolen? :P

Nu ska jag kolla om jag hittar någon söt kjol eller något till våren/ sommaren : ) Längtar såå mkt efter värmen!
Puss puss


Minns ni hur jag såg ut innan hårförlängningen? :P Här är en bild före och en efter : )
Bilden till höger tog jag och Johanna igår till min bloggdesign : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0