♥ Bilder från myskvällen

Vad hittar ni på ikväll? Själv har jag bara suttit och kollat på Tv och haft urtråkigt. Inget festande här inte : / Men jag får nöja mig med att ha druckit vin igår : ) Får tänka på Kolhydraterna :P hehe.
Lovade ju förut att jag skulle lägga upp ett litet klipp på Tobbe, Sarahs pojkvän när han löjlar sig lite :D De roligaste med klippet är att han inte vet om att jag filmar han, men till sist märker han ju det :P Tråkigt också att det blev mörkt, men ni får kolla väldigt noga för att se honom ; ) hehe..
Tänkte även lägga upp någon bild med, så i får se hur mysigt vi hade det : )


Om inte videoklippet funkar, skriv en kommentar : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0