♥ 8 saker om mig som ingen vet

Var inne och läste Denises blogg förut att hon blivit utmanad att skriva 8 saker om sig själv som ingen annan vet om :P Ja, något åt de hållet iaf :D haha, Tänkte hoppa på den utmaningen :P

1. Jag skulle egentligen heta Louise..

2. Vi umgås inte med någon på pappas sida, förutom farmor.

3. Många i min släkt är alkoholister

4. Inte träffat mina kusiner i Finland på 9 år

5. Läkarna misstänkte att jag hade en dödligsjukdom för 4 år sen

6. Har extremt svårt med engelska

7. Har vägt 97 kg

8. Har bara färgat håret 1 gång i hela mitt liv : )


Var med på utmaningen du också : ) Alltid skoj att läsa saker om personer man inte viste om sen innan : )
Skicka en kommentar att du är med på utmaningen så man kan gå in ochs läsa dina 8 saker. ; )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0