♥ Uppe med tuppen en Söndagmorgon


I förrgår vaknade man upp å såg denna fina syn :)



God morgon bloggen :)
Idag är man uppe med tuppen. Var vaken redan vid 05.30. Är ni som jag, om man vet att man ska upp tidigt och jobba eller göra något annat så kan man inte sova på natten? Sån är jag, så i natt tror jag det blev max 2 timmar jag sov, men jag är pigg ändå :) Sitter här med mitt morgonkaffe och tända ljus eftersom de är andra advent redan :O Är ni klara med alla julklappsinköp? :) jag har 1 julklapp kvar och de är till Brorsan, undra vad man ska köpa till honon? Har ni förslag?

Idag ska jag träffa sarah sen runt 14.00, då min arbetsdag är slut :P Hoppas de inte är lika halt ute idag som det var igårkväll/natt, det var underkylt regn på vägarna så man gled rätt bra med bilen, usch.

Nu ska jag fortsätta kolla på Barnprogram :D Det enda som finns på Tv den här tiden.
Fårse om jag uppdaterar senare igen. ha en bra söndag.. Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0