♥ Julafton



Hej sötisar :)
Nu sitter man på jobbet igen, på självaste julafton med.. Försöker fördriva tiden, men de är inte så lätt :/ Hmm, har tagit en bild med tomteluva på mig, får la se lite julig ut :P haha.

Idag har jag firat Jul hemma hos mina föräldrar, alltid lika mysigt :)
Måste bara fråga er, kollade ni på Kalle Anka och hans vänner eller Anna Anka och hennes vänner idag klockan 15.00?
Jag kollade på Kalle såklart :D hehe, sen blev de att öppna julklappar och efter det Julmat :) Eftersom jag skulle jobba nu i natt så fick jag gå och lägga mig och sova 1 timme, jag stensomnade verkligen :P haha..

Mer än så har man inte hunnit med :P Får ta igen mina missade timmar imån då man är ledig :)
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0