♥ God Jul

God jul allesammans :D
Tycker ni de känns som Julafton idag? Jag har ingen julstämmning alls i kroppen :S men jul är de för det :P hehe.
Gud så mycket snö det har kommit :O Det är runt 20 cm här och jag som hatar snö, fast det var rätt kul igårkväll, jag å en granne hade tråkigt, så bestämde vi oss för att gå ut och gå runt 23-tiden, fast innan promenaden fick de bli lite snöbollskrig på parkeringen nedanför mig :P då åkte allt smink kan jag lova :D Men kul var det!

Just nu sitter jag på jobbet och tjänar MASSA pengar :D haha, ska även jobba natten mellan 24-25 och sen en till natt på lördag, så 3 nätter i rad :) runt 4000 kr per natt :D

Jag får lägga upp en bild i morgon då man kan ha tomteluva på sig :D
Ha en myspys jul..
Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0