♥ 1 vecka kvar!

Hej bloggen.
Nu är de verkligen på tiden att uppdatera igen, många som klagat att jag är för dålig på de :P och det kan jag hålla med om att jag är :P men ska försöka bli bättre nu efter flytten.
Som sagt, idag är de exakt 1 vecka kvar tills jag får nycklarna till lägenheten, och de ska bli otroligt skoj att få upp allt man köpt och planerat såå länge nu : )

Nu i helgen har jag vart i Varberg igen, införskaffa de sista till lägenheten, så nu har jag precis allt, och de känns gött : ) Passa även på att sola några timmar, så den bruna färgen i ansiktet har kommit tillbaka :D Fast de dumma med de är att sminket man har nu är för ljust så måste köpa mörkare, suck :P hehe

Just nu har jag precis fixat med adressändring, kostade 195 kr att fixa det, hyfsat pris ändå :P
Nae, nu ska jag sova snart tror jag, men ska försöka bli bättre på uppdateringen som sagt : )
Sov gott..pusspuss <3



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0