♥ What a day..

Nu på eftermiddagen så gick jag och Emelie ut med hundarna på en promenad i de fina vädret, shiit, känns att man har vart ute hela dagen typ :P Sen när vi kom in så gjorde vi kaffe, så ser vi efteråt att mjölken gått ur i datum så vi tog socker ist, faan vaäckligt de blev, usch! Så vi gick till affären och handla, sen när vi kom tillbaka så viste vi inte vad vi skulle göra, så åkte och tanka bilen, på väg till Jet ringer Jimey och frågar vad vi gör, så sa vi att vi skulle tanka och sen åka en sväng så ville han följa med, så vi åkte till Björndalen (rikemansland) och plocka upp honom, sen åkte vi till McDonald´s så käka Jimey och Emelie, sen åkte vi runt lite :P hehe.
Nu när jag kom hem fick jag detta smset utav Jimey::
"Jag har skrattat o gråtit.
De gångna året har vart fuckat up o tråkigt.
Men glida runt i en Clio me två övermogna äpplen e fan otroligt roligt!
hahahahahaha"
Haha, så gulligt :P Nej nu måste jag sova snart asså, ska upp vid 5 och åka till jobbet.
Sov så gott allesammans ; )
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: nee tyvär

2009-04-06 @ 09:27:33
URL: http://sjundemaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja , längtar tills den kommer! :D

2009-04-06 @ 10:54:41
Postat av: Emma

ja det blir man verkligen :)

2009-04-06 @ 16:28:07
URL: http://emaaaas.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0