♥ T o r s d a g

Hej sötnosar : )
Detta får bli ett snabbinlägg, ingen lust att sitta inne vid datorn när det är så skönt väder ute : )
Idag har jag legat och solat 4 timmar på altanen, hur skönt som helst! Somnade flera gånger, men så vakna jag till av att Wille (en av hundarna) hoppa på min mage, gud vad rädd jag blev :P 7 kg hund rätt på magen när man inte är berädd på det :P Puuh!! hehe.
Efter jag hade solat klart och duschat så skulle jag sminka mig, vad tror ni har hänt, jo min fondation har blivit för ljus mot min hud nu så de va bara att åka och köpa en mörkare. Men de är så de ska vara : ) Fin brun hy!
Nej, nu ska jag ut i solen igen : ) Uppdaterar senare igen antagligen.
Puss puss <3


Lite skillnad på före solning och efter :P
Inte undra på att man behövde nu fondation :P

Kommentarer
Postat av: amanda

Ojjjj vilken skillnad ;O

2009-04-02 @ 19:14:23
URL: http://sjundemaj.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, jag vill också bli brun ;p

2009-04-02 @ 19:18:52
URL: http://emaaaas.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0