♥ S ö n d a g

Hej sötnosar : )
Igår han jag inte blogga någonting, var först på Bike-dagarna och sen åkte jag med syrran å Björn en sväng till Trestad, men de blev en snabbis för vi hade bara 45 min på oss tills jag skulle hem till Jimey å grilla med hans familj. : ) Vi hade jätte mysigt, satt och prata en massa och hans föräldrar berätta vad han hade gjort som liten, gud vad jag skratta :D hehe, ett riktigt busfrö har han vart :P

Idag kommer mamma & pappa hem från Varberg, dom har vart där i 6 dagar, så de har vart rätt lugnt å skönt här hemma :P Så nu kom syrran å Björn och låna duschen för dom hade inget varmvatten, så ska vi ut till Överby sen, jag lura med dom, ska köpa ett par nya skor : ) Kawasaki skor, har ett par Orange såna skor, men de är så svårt med färger så ska köpa vita nu : )

Här kommer lite bilder från Bike-dagarna : ) Uppdaterar mer senare : )
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Emma

va roligt med sånna tips då :) hehe.allt bra med dig?

2009-04-26 @ 19:08:52
URL: http://emaaaas.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0