♥ S ö n d a g

Hej sötnosar : )
Gud vad skönt väder det har vart nu dom senaste dagarna, undra om sommaren redan har kommit? Hoppas inte det, vill ju ha en fin "riktig sommar" : )
Idag har jag legat ute och solat och bara tagit de lugnt innan jag skulle jobba, så fick bli en snabbdusch innan jag åkte. När jag kom till jobbet var jag as trött när man legat ute å halvsovit hela förmiddagen :P Men de blev det ändrig på direkt när Emma ville gå till lekparken och "utmana" mig som hon gjort med alla andra assistenter :P Kul hade vi iaf när vi åkte runt på en sån där röd sak med däck så kan man snurra runt på den, om ni vet vad jag menar? :P Känns i rumpan nu efteråt iaf :P jaja, de får de vara värt :P
Efter jobbet åkte jag hem till Jimey, eller mötte han å Jacob på skolan så tog vi en cigg, sen åkte vi hem till Jimey å kolla på film. När klockan blev runt 00.00 stack Jacob hem, men jag stanna till 00.30 typ :P hehe. Nu har jag vart hemma en stund och är as trött, så måste verkligen sova, eftersom mamma fyller år i morgon med, då vill man ju vara pigg när man ska fira henne : )
Puss puss <3


Usch, gammal bild nu, får ta nya snart :P


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jo den va okej :)

2009-04-13 @ 09:30:19
URL: http://sjundemaj.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: haha okay, låter bra ;D

2009-04-13 @ 12:00:36
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0