♥ O n s d a g

Hej sötnosar : )
Idag får det bli ett kort inlägg, måste sova snart eftersom man ska upp 04.40 i morgon, suck!!
Idag har jag vart med Emelie, vi åkte ner till café Strandgatan och tog oss en kaffe ute i solen, hur skönt som helst : ) Sen gick vi hämta ut pengar så jag kan ta mig till jobbet i morgon, eftersom pappa ska lämna in bilen i morgon, den rycker ju som faan så måste kolla upp vad det kan vara, så d får bli bussen till jobbet.
När vi vart i stan så åkte vi hem till mig en snabbis så jag han äta sen kom Emelies mamma och bror och hämta oss så åkte vi och handla med dom.
Och vi fick såklart jävligt tråkigt på kvällen så vi tog hennes pappas bil och åkte ut med, sen har det inte hänt så mycket mer :P

Nu ska jag sova, får bli bättre inlägg i morgon och kanske lite bilder om min mobil vill som jag vill :P hehe
Sov så gott, pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: sandra

nee de va nog inte den vägen, men de va likt=)



Hade du en bra kväll igår?

2009-05-01 @ 09:32:42
URL: http://sandrags.blogg.se/
Postat av: Sofia

söt bild! :)

2009-05-01 @ 15:21:57
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din komentar tidigare men som du kanske redan vet så har jag varit i Peking och praoat en vecka! :) Så nu kommer jag lägga ut massa bilder från Kina och shoppingen jag gjorde, så det skulle vara jättekul om du ville ta dig en titt! :D Hoppas du har haft det bra! :D



kramkram

2009-05-01 @ 21:55:26
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0