♥ M å n d a g

Hej på er : )
Idag har jag jobbat igen, fast det blev bara idag, har inte fått fler tider :( Så får vara ledig ett tag nu. I morses vid 09.00 smsa älsklingen å ställde en matte fråga:
Du har 1 miljon kulor, alla har olika färg.
Hur stor är  sannolikheten att du får en blå kula?
Jag och Lizette satt å fundera på den, så kom båda fram till att det måste ju vara 1/1000 000, men så tyckte vi att de lät för lätt, men det verkade bli så :P haha Vi blev riktigt stolta att vi klara den "svåra" uppgiften så tidigt på morgonen :P hehe.

Nu efter jobbet så har jag inte gjort någonting, bara ätit lite mat och slappat. Så får la se vad som händer nu ikväll :P
Pusspuss <3


Haha, har ni sett hur min tröja hänger? :D er as fet ut ju, haha. Fult!

Kommentarer
Postat av: A L B A & J O H A N N A

sv: hihi nej inte fet!!

krraam

2009-04-20 @ 20:10:52
URL: http://albaochjohanna.blogg.se/
Postat av: sandra

jo håller med, de e därför ja inte brukar beställa från nätet=)



Nee du se rinte allt tjock ut på bilden, tycker du e jätte söt

2009-04-20 @ 22:30:51
URL: http://sandrags.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0