♥ L ö r d a g

Hej sötnosar : )
Igår hade jag en bloggfri dag, hur skönt som helst! Så jag var med min älskling nästan hela dagen iaf :P Fixa ordning lite tacos och så kolla vi på Tv och bara gotta oss : )
Var även ute på Överby och köpte sånt där medel så man kunde få bort lösnaglarna, var riktigt trött på dom nu :P Skönt att bli av med dom. : )

Idag har jag legat ute och solat på altanen, det har ju inte vart så himla varmt idag, men på våran altan måste de ha vart närmare  23 grader, as gött : ) Så nu är man en aning brunare, fast älsklingen å emelie tycker inte de är så roligt :P haha :D Blekisar.
Runt 16.00 så åkte jag, Jimey å Emelie å handla kyckling, cremfrech (eller hur de stasvas) och vitlöksost. Så idag fick det bli kycklingsås och ris, as gott, blev rätt mycket så har mat tills i morgon med :D Perfekt, slipper man tänka på det : )

Nu ska jag svara på kommentarer så får vi se om jag kommer på något käckt att blogga om ; )
Pusspuss <3



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0