♥ Glad Påsk

Hej, och Glad Påsk på er : )
Gud vilket underbart väder det är ute, sommarväder verkligen : ) Superskönt! Idag när jag vakna så gick jag direkt ut och la mig i solen på altanen i några timmar, hur skönt som helst, tror till och med att jag somna en stund, tiden bara sprang iväg :P Sen städade jag lite efter igår, blev mycket glas :P Jag hade ju lite grillkväll igår med Sarah, Tobbe, Jimey & Emelie : ) Så kom även Anna och Elin förbi en snabbis på kvällen.
Köttet vi grilla blev jätte gott, så satt vi ute på altanen på framsidan till 21.00, super skönt väder då med : )
Efter jag städat å grejat lite här hemma så tog jag mig en skön dusch, alltid lika skönt efter en dag i solen : ) Så om någon timme ska jag hem till syrran å hennes kille och äta Påskmat, sen ska jag antagligen hem till Jimey och kolla på någon film : )

Hur var eran långfredag? : )
Pusspuss <3


Tog en bild ute på altanen med webcameran, den blev rätt ljus :P
Såg inte hur bilderna blev när jag tog dom heller :P hehe
Det får bli bra med denna bilden idag ; )


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Hihi, nej man kan ju inte det. :)

2009-04-11 @ 22:32:07
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: vesna

va gullig du är =)

2009-04-12 @ 10:38:18
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Tack! Fast jag har egentligen alltid haft låångt hår! :D fast nu är det riktigt långt ;D

2009-04-12 @ 22:58:18
URL: http://chicflia.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0