♥ F r e d a g

Hej bloggen : )
Nu är jag äntligen tillbaka :P Har tagit lite "ledigt" från bloggandet nu när det har vart sånt fin väder ute, då vill man ju inte sitta inne vid datorn :P
Både igår och idag på förmiddagen så har jag och Sarah legat ute på min altan och solat och snackat en massa, känns skönt att man har så mycket att dela med en tjejkompis, har ni också en sån vän som vi kan prata med allt om?
Sen på eftermiddagen idag så åkte jag och hämta Jimey, så åkte vi till systemet en sväng för han skulle på någon Inflyttningsfest, så var lite taxi där :P Men innan han skulle på festen så hade vi några timmar för oss själva : ) När jag kört han till festen så åkte jag hem till Emelie, så grillade vi med hennes familj, as mysigt!! : ) Sen kolla vi på Talang men vi blev så uttråkade så vi tog en sväng med bilen, när vi kom ut på E45 så ser vi värsta gräsbranden så kom massa brandbilar å shiit, men dom släckte det rätt fort.
När vi åkte runt inne i centrum så ringde Jonna, som jag inte träffat sen i Oktober och fråga vad vi gjorde, då visade sig att hon och Jonsson satt på café/ bar Strandgatan, så vi åkte dit en sväng å tjöta lie med dom. medans vi sitter där så ringer Jimey å frågar var vi är, för han palla inte med festen längre, och som tur var så satt vi bara 1 kvarter bort så han kom en sväng till Strandgatan han med.

I morgon ska jag å Jimey till Bike-dagarna å kolla lite, kommer nog vara en massa folk :P Men ska ta med kameran å ta lite bilder så ni får se hur de ser ut ; )

Oj, rätt långt inlägg, men men så blir de när man inte bloggat på ett tag :P Nu ska jag sova iaf, är as trött. Så mer update i morgon ; ) Pusspuss sov gott <3


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: okay vad bra :) vad händer imorn då? :)

2009-04-25 @ 21:30:12
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Sofia

fin bild! :)

2009-04-25 @ 21:52:55
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Sandra

han bor ute i ingenstans=) i Utkanten av sthlm, nära gårdar o.s.v. väldigt fint o mysigt, men de tar en stund att komma in till civilationen=) Haft det bra de här dagarna?

2009-04-26 @ 07:16:56
URL: http://sandrags.blogg.se/
Postat av: A L B A & J O H A N N A

sv: dt e ju ett plus i kanten :D



kram

2009-04-26 @ 12:23:38
URL: http://albaochjohanna.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0