Jobb, åska, akuten..

Igår gjorde jag min första dag som personlig assistent : ) De gick jätte bra, trivs hur bra som helst!! : )
Nu ska man bara ta och komma ihåg hur rullstolen fungerar där bak på knapparna och vad han brukar göra på morgonen :P men de ska la gå rätt bra tror jag :P

Efter jag hade slutat åkte jag hem å vänta på mamma, vi skulle till veterinären med Wille å ta en valpspruta tror jag de va :P
När vi gick ut till bilen börja de åska, fast den måste ha vart låångt bort, för man hörde den knappt..

När vi kom hem från veterinären ringde jag Emelie, så åkte jag bort till henne en stund, precis när jag parkerat bilen på deras parkering ringer hon och säger att vi måste köra in Genta till akuten (Genta fick en son för 2 veckor sen, Vion :D ), och nu kunde honinte amma längre.
Så vi åkte å plocka upp Genta och körde henne till akuten på Näl, medans vi väntade så passa jag å Emelie på att gå ut å ta en cigg. Vi satt där uppe i över 1 timme, efter det att Genta har fått hjälp.
Vi gick å frågade en Sköterska hur lång tid de skulle ta för henne. Vi fick komma in på rummet där Genta låg, så prata vi lite, så sa vi att hon och Visar skulle ringa när dom fick åka hem så kommer vi upp å häntar dom.

När de hade gått 3 timmar så ringde jag å Emelie 91000 så frågade vi hur lång tid de skulle ta, men hon skulle bli utskriven precis då, så vi gick ut till bilen för att åka och hämta henne. Shiit va de åskade då, hela himlen blinkade till i lila blixtar, rätt coolt ändå :D hehe..
Det visade sig till slut vara mjölkstockning Genta hade fått, stackars liten : (


PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0